“ПриватБанк” після скандалу змінить підхід до роботи з людьми з інвалідністю

“ПриватБанк” після скандалу змінить підхід до роботи з людьми з інвалідністю

"ПриватБанк" запровадить системні зміни у роботі з військовими та ветеранами, а також людьми з інвалідністю після неприпустимої ситуації, що сталася із ветераном у Києві.Йдеться, що банк взяв на себе зобов'язання повністю покрити витрати, пов'язані з лікуванням і протезуванням ветерана, та надати необхідну підтримку."Ми уже розпочали перегляд і зміну процедур обслуговування і створюємо окрему гарячу лінію для оперативного опрацювання звернень і скарг від ветеранів, ветеранок, військових і людей з інвалідністю, яка формуватиметься, зокрема, із залученням експертизи Патронатної служби "Янголи" 3-го Армійського корпусу", – зазначається в повідомленні банку.Також працівники банку пройдуть додаткове навчання, аби подібні ситуації не повторювалися.Крім того, банк співпрацює з ветеранськими спільнотами, військовослужбовцями, представниками НБУ, Міністерства у справах ветеранів, благодійних фондів та громадських організацій, аби напрацювати практичні рішення, які унеможливлять подібні випадки в майбутньому.Водночас розпочалася робота над спільним проєктом із Міністерством у справах ветеранів, аби служби супроводу при лікарнях надавали допомогу з вирішенням у тому числі і фінансових питань, інформує "ПриватБанк".Нагадаємо, у Києві 20-річний ветеран, який втратив усі кінцівки на війні, не зміг відновити банківську карту, бо не зміг тримати її для підтвердження. Глава НБУ перепросив та пообіцяв доставити військовому картку особисто.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.