ШІ-консультант у “Дії” обробляє понад 50% звернень – Мінцифра

За перший місяць пілотного проєкту у "Дії" ШІ-консультант без участі оператора закрив понад 52% звернень. Про це заявив міністр цифрової трансформації Михайло Федоров."AI уже змінює очікування людей. Ми звикаємо до миттєвих і розумних сервісів — саме такими мають бути державні послуги. Сьогодні "Дія" виходить на новий рівень — ми тотально інтегруємо АІ у всі процеси та працюємо над внутрішніми АІ-інструментами, які оптимізують роботу команди", — написав він.За його словами, ШІ-консультанта розробили на базі ChatGPT, а окрема "команда тренерів", які раніше працювали операторами підтримки, навчали його про те, як працюють послуги, про проблемні випадки користувачів та способи їх вирішення."Важливо, що персональні дані користувачів не відправляються, не обробляються та не зберігаються в моделі AI. Перш ніж передати ШІ запитання, дані деперсоналізуються, надсилається "чисте запитання". Але завдяки контексту діалогу робот може уточнювати питання, допомагати, відповідати максимально просто й людяно", — стверджує Федоров.За його словами, ШІ-консультант за перший місяць пілоту закрив понад 52% звернень у "Дії", які раніше обробляв оператор. Окрім того, щоб оптимізувати і пришвидшити відповіді, у "Дії" створили внутрішнього AI-асистента. Він допомагає оператору-людині під час консультації з користувачем згенерувати відповіді.