Google оновив правила реклами азартних ігор на платформі

Google оновив правила реклами азартних ігор на платформі

Онлайн-реклама – один із важливих інструментів просування закладів, що займаються організацією азартних ігор. Щоб контролювати рекламний процес, уряди різних країн встановлюють більш чи менш жорсткі обмеження. Регулярно оновлює свої вимоги до онлайн-реклами гральних закладів через платформу Ads і корпорація Google. Чергові нові правила набрали чинності 14 квітня.Що зміниться, як оновлені вимоги вплинуть на гральну індустрію загалом і казино, які очолюють рейтинг найкращих в Україні, розповідаємо нижче.Суть основних змін Відповідно до оновлених правил, будь-який контент, у якому згадуються азартні ігри, вважається рекламним. Заборонено надавати споживачам неправдиву чи шкідливу інформацію, використовувати посилання на неліцензовані ігрові платформи та обіцяти великий заробіток. У текстах має бути згадка про необхідність дотримуватись принципів відповідальної гри. Можливості просування азартних ігор звужуються, але загалом реклама онлайн-казино, ставок на спорт, продаж лотерей не заборонена. Рекламувати можна і такі заохочення, як вітальний бонус казино, фрібети, участь у турнірах тощо, але за умови дотримання певних критеріїв. Ось основні з них:рекламодавці повинні дотримуватись місцевих правил та мати чинні сертифікати в окремому регіоні; сертифікати потрібні і для просування так званих соціальних казино — платформ, які пропонують онлайн-ігри без можливості витрачати та вигравати реальні гроші;у рекламі соціальних казино має бути блок тексту про відмову від відповідальності, з якого зрозуміло, що для гри не використовуються реальні гроші;реклама не повинна бути персоналізованою на основі поведінки, інтересів чи демографічних характеристик користувачів у певних регіонах;таргетинг має бути відповідальним, щоб реклама азартних ігор не потрапляла на очі неповнолітніх та вразливих осіб.Рекламний контент на платформі Ads з обмеженнями, встановленими місцевим законодавством, Google дозволяє розповсюджувати в 55 країнах. Залежно від юрисдикції обмеження стосуються офлайн-казино та покерних турнірів. Під рекламні ліміти потрапляють також ігри з віртуальною валютою та маджонг (настільна гра з використанням гральних кісток) з реальними ставками.У рекламному контенті, призначеному для YouTube, заборонено згадувати або відображати логотипи гральних сервісів, які не схвалені Google, а відео потрібно маркувати віковими обмеженнями.Як нові правила Google вплинуть на гральну індустрію УкраїниПід забороною залишається рекламування традиційних азартних ігор у залах автоматів та наземних казино. Отже, офлайн-бізнес і надалі не зможе використовувати цифрові платформи для просування своїх послуг. Організатори азартних ігор онлайн мають законне право рекламувати свою діяльність та доступ до багатомільйонної аудиторії потенційних користувачів. Це, вважають експерти, дозволить легальному бізнесу розвиватися, але збільшує ризики у зв'язку з існуванням тіньового сектора та організаторів лотерей, що працюють без ліцензії.Насправді Google часто блокує просування в Ads послуг ліцензованих українських операторів азартних ігор, що шкодить як бізнесу, так і держбюджету. Щоб розв’язати цю проблему, Всеукраїнська рада гемблінгу ініціювала діалог з корпорацією з метою зміни політики Google щодо України. Таким чином ініціатори діалогу сподіваються забезпечити рівні можливості для всіх учасників ринку та підтримку тих, хто працює легально.Чи вдасться забезпечити рівноправність та конкурентні переваги ліцензованих компаній перед нелегальними, покаже час.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.