МВС: Начальника Головного сервісного центру звільнили наступного дня після розслідування
Начальника Головного сервісного центру МВС Миколу Рудика звільнили з посади наступного дня після виходу журналістського розслідування про неякісне обслуговування в сервісних центрах та спосіб життя їхніх службовців, який не відповідає офіційним деклараціям.Про це заявила директорка департаменту комунікації Міністерства внутрішніх справ Мар’яна Рева."Як ми повідомляли раніше, після виходу журналістського розслідування було розпочата службова перевірка. Наступного ж дня (5 грудня 2024 року -ред.) з посад було звільнене керівництво Головного сервісного центру: начальник та та троє його заступників. Також звільнено начальника управління організації реєстраційної діяльності та допуску водіїв до керування транспортними засобами ГСЦ. Крім того, наприкінця грудня з посад звільнили ще 9 адміністраторів територіального сервіного центру, який фігурував у журналістському розслідуванні.Щодо керівника ТСЦ № 8041 (Олександр Бойко –ред.), то зараз він перебуває на лікарняному. Після виходу на роботу щодо нього теж буде прийняте кадрове рішення".Речниця МВС додала, що весь цей час триває кадровий відбір кандидатів на керівні посади в Головний сервісний центр. Найближчим часом будуть перші призначення в керівництві підрозділу, пообіцяла Рева.Передісторія: Розслідування Bihus.Info показало, що сервісні центри МВС працюють неефективно і не можуть впоратися з обслуговуванням громадян: люди ночують під СЦ у чергах по талони на практичний іспит, на електронний талон доводиться полювати цілодобово через некоректну роботу системи, а хакери та "бігунки" продовжують їх продавати за гроші. Тим часом співробітники найбільшого СЦ їздять на роботу на авто, відсутніх у деклараціях через оформлення або на родичів, або на просто сторонніх людей. Після оприлюднення розслідування МВС пообіцяло "системне перезавантаження" сервісних центрів: провести позапланову службову перевірку, розібратися з електронною чергою та призначити "нову команду управлінців" у ГСЦ.