Неякісні товари та послуги ЖКГ: на що найбільше скаржилися українці

Неякісні товари та послуги ЖКГ: на що найбільше скаржилися українці

У 2024 році головними причинами для скарг до Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів були неякісні товари з інтернет-магазинів та проблеми з наданням житлово-комунальних послуг. Про це йдеться в повідомленні Держпродспоживслужби. Зокрема, у зверненнях, які порушувалися громадянами щодо якості продуктів та їхньої безпечності для здоров'я споживача, піднімалися питання щодо інформації про продукцію та її маркування, терміни зберігання, використання харчових добавок, вміст у харчових продуктах небезпечних забруднювачів, фальсифікації продукції, недобросовісних торговельних методів ведення бізнесу (включно з рекламою та маркетинговою діяльністю). Державна служба України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів упродовж 2024 року отримала 5 722 індивідуальних та колективних звернень громадян, із них пропозицiй – 27 (біля 1% від загальної кількості), заяв – 4 078 (71% від загальної кількості), скарг – 1 617 (28% від загальної кількості).

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.