У “Приват24” стався технічний збій: стабільну роботу відновили (Оновлено)

Сьогодні вдень 22 серпня у "Приват24" зафіксовано технічний збій. Клієнти ПриватБанку не можуть увійти у мобільний застосунок.Користувачі скаржаться, що не можуть увійти в застосунок ані з телефона, ані з комп’ютера. Під час спроби авторизації на сайті система видає повідомлення "Авторизація відхилена".Як пояснив прессекретар ПриватБанку Олег Серга, у роботі Приват24 спостерігаються тимчасові перебої, але фахівці вже працюють над відновленням сервісу."Наразі у клієнтів можуть спостерігатися складнощі з авторизацією та проведенням деяких платежів в Приват24. Наші фахівці відновлюють стабільну роботу сервісу", – йдеться у повідомленні.Оновлено. Стабільну роботу застосунку відновили.