Київське метро домовилося про будівництво двох нових станцій за 13,8 млрд
Київський метрополітен уклав контракт із групою компаній "Автострада" на будівництво метро на Виноградар у Києві. З посиланням на пресслужбу Київської міської державної адміністрації.
Строк виконання будівельних робіт – 30 місяців (тобто закінчити мають на початку 2027 року), вартість – 13,785 млрд грн.
Зараз триває оформлення дозвільних документів і передання будівельних майданчиків новому підряднику, після цього розпочнуться безпосередньо будівельні роботи.
За словами власника Автостради, роботи вийдуть на повний темп у 2025 році.
Автострада була єдиним учасником тендеру на будівництво метро на Виноградар. Вона має завершити першу чергу будівництва з двома станціями "Мостицька" і "Проспект Правди" та дільницею вилочного відгалуження в бік майбутньої станції "Виноградар".
Автострада зараз у Києві ремонтує аварійну ділянку тунелю метрополітену біля станції метро "Деміївська" та будує з'їзди з Подільсько-Воскресенського мосту.
Нові станції метро "Мостицька" і "Проспект Правди" у Києві почали будувати у 2019 році. Планувалось, що їх відкриють ще у грудні 2021 року.
Техніко-економічне обґрунтування будівництва ділянки Сирецько-Печерської лінії метрополітену від станції "Сирець" до житлового масиву Виноградар передбачало створення чотирьох станцій і нового електродепо Виноградар протягом дев'яти років.
Ця частина зеленої гілки метро проєктувалася як лінія мілкого залягання. Її найглибша частина починається на Сирці на глибині близько 40 метрів і поступово наближається до поверхні в районі станції "Мостицька", яка запланована на перетині вулиць Межової, Білицької та Північно-Сирецької. Наступна станція "Проспект Правди" буде розташована на перехресті проспекту Правди та Межової.
На другому етапі заплановано здати в експлуатацію ще одну станцію метро. Третя й остання черга – будівництво четвертої станції та електродепо "Виноградар".