“Київстар” скасовує абонплату на місяць як компенсацію
Мобільний оператор "Київстар" 21 грудня повідомив про відновлення надання всіх основних базових сервісів своїм клієнтам, йдеться у заяві компанії. Компанія скасувала планову плату за тариф для всіх своїх користувачів.
Абонентам передплати, контракту та контрактним абонентам з послугою "Домашній Інтернет" не буде списано планову плату за пакет послуг у період із 22 грудня по 21 січня.
Користувачі "Домашнього інтернету" від "Київстар" та "Все разом" не платитимуть планову плату за пакет послуг з 1 по 31 січня.
Для корпоративних клієнтів "Київстар" буде надана знижка 100% на плату за тариф із використанням послуг мобільного зв’язку, фіксованого інтернету, передачі даних та телефонії з 1 по 31 січня.
Компанія також повідомила про виділення 100 млн грн на потреби ЗСУ. "Докладніше про цільове призначення коштів Київстар повідомить згодом", – йдеться у повідомленні.